Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

wtorek, 19 lutego 2013

Happy!

Pamiętacie wzory Crazy i Funny ? Otóż dzisiaj nadszedł czas na kolejny wytwór z serii "nastroje" :)
Tym razem padło na szczęście - jego symbolem jest tutaj ten różowy, energetyczny howlit oraz równie radosna zieleń i jasny fiolet. Do kompletu powstała jeszcze bransoletka kumihimo, jednak nie udało mi się znaleźć dokładnie takich samych sznurków satynowych, więc zestaw nie jest idealny. Niemniej jednak nie traci na swej wesołości :)



Zrobiło się weselej? Mam nadzieję, że tak :)

A że wiosna powoli, bardzo, bardzo powoli się zbliża, to komplecik ten zgłaszam na wyzwanie w Leniuszkowie.
Tym bardziej, że wiosna to 100% radości, wesołości i nowego życia, czyli szczęścia jako żywo :)



Pozdrawiam
Asia

13 komentarzy:

  1. Fantastyczne kolory - od samego patrzenia robi się radośniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosna.. a i owszem - bo mnie się mordka od patrzenia w uśmiech wykrzywia ale przede wszystkim Przepiękna...
    Cudnie dobrane kolory
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolorystyka, aż się oczy radują, jak patrzę na tą biżuterię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, energetyczne kolory! Takich mi teraz trzeba!
    Ale nacieszyłam oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny komplecik :) Dziękuję za polecenie,wywiad się udał, ukaże się w czwartek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem wiosennie, zupełnie inaczej niż za oknem. Nastrajają do pozytywnego myślenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. nieprzepadam za różęn ale tu w tym połączeiu wyszedł wspaniale, tak...szczęśliwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę piękne :) Bardzo się mi podoba :)
    Serdecznie zapraszam na Przydasiowo-Zapoznawcze candy w Skarbnicy Pomysłów :)
    http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2013/02/candy-zapoznawczo-przydasiowe.html

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyszedł ten komplecik, bardzo mi się podoba ten kontrast kolorystyczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.