Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

wtorek, 7 października 2014

2 lata bloga: kasztanowe wyzwanie czas zacząć :)

Dwa lata! Niebywałe :)
A w tym czasie 199 obserwujących, ponad 72000 odsłon, ponad 170 postów i ponad 2700 komentarzy!

Zakładając bloga nie sądziłam, że moja przygoda w blogosferze rozwinie się na tyle, że starczy mi chęci, zapału i okazji do tego, aby dzielić się moją pasją przez tak długi czas.
Bywało różnie - zniechęcenie, rozczarowanie, żal, ale przede wszystkim wielka radość i ekscytacja, która do dzisiaj mi towarzyszy, gdy klikam na bloggera i wyświetlają mi się Wasze prace :)
Dzięki tej właśnie przygodzie poznałam wiele wspaniałych blogów, za którymi stoją cudowne osoby - z wieloma z Was udało mi się nawiązać serdeczny i przyjazny kontakt, za co bardzo, bardzo Wam dziękuję :)

Zastanawiałam się, jak świętować te drugie urodziny - może candy? może tylko dla obserwatorów jakaś rozdawajka po kryjomu?
Aż stwierdziłam, iż chciałabym zorganizować rodzaj konkursu - motywatora, czyli wyzwanie :)
Jesień sprzyja rozleniwieniu - sama go doświadczam :) Dlatego też może zechcecie przyłączyć się do zabawy? Stworzyć coś, co czekało już długo w kolejce, albo po prostu wpadł Wam do głowy pomysł, ale jakoś tak ciężko się zebrać, aby go zrealizować?
Jeśli tak, to serdecznie zapraszam do zabawy :)
Jest jedno małe ale ...
Niech temat Waszej pracy będzie bardzo, bardzo jesienny, a konkretnie niech inspiracją do jej stworzenia będą ... kasztany :)


Jako że każda zabawa, nawet ta najfajniejsza, musi mieć jakiś regulamin, oto i zasady:

1. Stwórz pracę w dowolnej technice, inspirując się zdjęciem - możesz wykorzystać kolorystykę fotografii albo widoczny na nim przedmiot (czyli kasztan)
2. Zabawa trwa od 8 października do 7 listopada 2014 r. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 9 listopada.
3. Praca musi być nowa, inspirowana fotografią; opublikowana najwcześniej w dniu ogłoszenia wyzwania. Możesz ją oczywiście zgłosić do innych konkursów.
4. Każdy uczestnik może dodać maksymalnie dwie prace konkursowe.
5. Nagrodą w zabawie będzie wykonana przeze mnie biżuteria.
6. Uczestnik biorący udział w zabawie zobowiązany jest do umieszczenia baneru na swojej stronie internetowej (np. blog) lub facebook’u. Mam nadzieję, że dzięki temu do zabawy przyłączą się kolejne osoby i wspólnie zaczarujemy jesień :) Będę wdzięczna, jeśli zaprosicie do zabawy swoich blogowych znajomych - im więcej prac, tym większa frajda :)
Baner znajduje się poniżej:



7. Dodawanie prac następuje za pośrednictwem in linkza


Wiem, że z wyzwaniami sprawa nie jest prosta - motywują fakt, ale i nieraz rozczarowują...
Mam jednak nadzieję, że mimo tych wszystkich "ale", przyłączycie się do zabawy :)

I jeszcze jedna praca, zgłoszona w regulaminowym czasie, ale nie przez in linkza, który niechcący źle ustawiłam :
http://wrzace-kolory.blogspot.com/2014/11/kasztan-tu-kasztan-tam-chestnut-here.html

37 komentarzy:

  1. Dwa lata! To jesteśmy równolatkami ;-)
    Gratuluję Asiu!
    Cudowne rzeczy tworzysz, cieszą oczy wszystkich wokół!
    Sama posiadam ich kilka, więc wiem, co mówię! :-D
    Bardzo się cieszę, że dane mi było poznać Cię i teraz zaglądam tu prawie codziennie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, bardzo Ci dziękuję ♥
      Mam nadzieję, że przyłączysz się do zabawy - będzie okazja do zgarnięcia kolejnego dzieła mych rąk :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Asiu, sto lat w takim razie! Ściskamy Cię razem z Karolem i życzymy mnóstwa pomysłów i czasu na ich realizację :) Nie mogę uwierzyć, że znamy się już tak długo... Z miłą chęcią przyłączę się do kasztanowego wyzwania, aczkolwiek ostatnio o mało co jeden mnie uśmiercił - spadł milimetry ode mnie, w skorupce, największy jaki w życiu widziałam, kiedy spokojnie sobie truchtałam do domu. Zabrałam go, żeby pokazać dziatwie jakie cuda z drzew lecą i następnego dnia udaliśmy się na kasztanozbieranie w to właśnie miejsce. Tylko, że okazało się, że nie ma tam żadnego kasztanowca! To chyba była jakaś wredna brytyjska wiewiórka :) Ściskam mocno, bo urodzinowo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś i ja Cię ściskam serdecznie :)
      Czekam z niecierpliwością na Twoją interpretację kasztanów - oby tym razem obyło się bez morderczych instynktów ;)
      Buziaki ♥

      Usuń
  3. Wow, to już 2 lata? Ale ten czas leci :) gratulacje! :)
    Bardzo ciekawy pomysł z tym urodzinowym wyzwaniem, chociaż temat - ciężki, przynajmniej dla mnie, bo ja za brązami jakoś tak niekoniecznie :) Ale postaram się coś tam pomyśleć, może do 7 listopada się wyrobię :)
    Życzę kolejnych twórczych blogowych lat i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, leci jak szalony :)
      Mam nadzieję, że dołączysz się do zabawy - na pewno wyczarujesz piękne kasztanki :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Dziękuję za zaproszenie, nigdy nie mogę się powstrzymać przed zbieraniem kasztanów, więc mały zapasik już mam ;) Jeśli zdążę coś zrobić, to chętnie dołączę. Przede wszystkim jednak ściskam Cię urodzinowo i gratuluję ;))) Życzę kolejnych równie udanych lat i ślę buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję :)
      Z niecierpliwością będę czekała na Twoją kasztanową pracę :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. gratuluję rocznicy :) piękne prace, więc i blog chętnie oglądany ;) od razu widać, że prowadzi go ktoś z pasją, a to najważniejsze. życzę dalszych sukcesów i kolejnych rocznic, pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za tak ciepłe słowa :)
      Zapraszam do zabawy - mam nadzieję poznać dzięki niej kolejne blogi i ich twórców :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Asieńko gratuluję rocznicy :))) Uwielbiam tu do Ciebie zaglądać i podziwiać wszystko co stworzysz :) Podoba mi się pomysł z tą zabawą, mam nadzieję że uda mi się stworzyć coś kasztanowego :)
    Życzę kolejnych udanych lat pełnych inspiracji :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, bardzo Ci kochana dziękuję ♥
      Szalenie bym się ucieszyła, gdybyś dołączyła do zabawy :)
      Ściskam Cię mocno :)

      Usuń
  7. Z okazji urodzin życzę ci dużo inspiracji, pomysłów, chęci, zapału i czasu. Życzę Ci , żeby nitka nigdy się nie plątała, a koralików nigdy nie brakowało! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najkreatywniejszego z okazji drugiej rocznicy blogowania :) Być może przyłączę się do Twojej zabawy, jeśli dopadnie mnie wana, a tymczasem dołączyłam do Twojego grona jako dwusetny obserwator! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ściskam kciuki, aby wena się pojawiła i serdecznie Cię witam :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  9. Joasiu, życzę Ci, aby kolejne lata były równie twórcze i kreatywne jak te minione,
    by prace które tworzysz ( a są one piękne, ciekawe i oryginalne)
    mogło podziwiać jeszcze większe grono obserwatorów..
    Jeśli czas pozwoli i coś mi się uda stworzyć ( chociaż kolory nie moje, oj nie moje :))), to z chęcią przyłączę się do wyzwania. Umieszczam na blogu i FB informację o wyzwaniu.
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, ślicznie Ci dziękuję za tak serdeczne życzenia :) Gdybyś przyłączyła się do zabawy, byłby to dla mnie zaszczyt :) a póki co dziękuję za reklamę ;)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  10. Asiu, ogromnie gratuluje Ci tych 2 lat, pięknych statystyk i fantastycznych prac jakimi nas raczysz! Życzę Ci kolejnych powodów do blogowej satysfakcji i mnóstwa pomysłów oraz czasu na ich realizację ;)
    Pomysł wyznaniowy fantastyczny, eliminuje łowców nagród, ale też motywuje do działania. Przyznam, że mój jesienny leń ma rozmiary księżyca i jak uda mi się go wygnać, to chętnie przyłączę się. A jak nie, to oferuje się do roli członka Jury:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu kochana, ślicznie Ci dziękuję ♥
      Cieszę się, że moja propozycja Ci się spodobała i mam nadzieję, że ten leń to tylko taki maleńki rogalik, a nie księżyc w pełni :) Byłoby mi miło, gdybyś się przyłączyła :)
      P.S. Oczywiście gdyby nie, to posadę jury masz zaklepaną :)

      Usuń
    2. To raczej jowiszowy Ganimedes, ale wkleiłam sobie banerek, coby się motywować :)

      Usuń
  11. Asiu kochana! Gratuluję Ci jakże zacnej rocznicy i życzę kolejnych, owocnych i bardzo twórczych jubileuszy :-))
    Pomysł wyzwaniowy bardzo mi się podoba. Mam już nawet dwa pomysły. Nie wiem tylko czy starczy mi czasu na ich realizację. Jeśli nie zdążę , to podobnie jak Bluefairy oferuję się do roli członka Jury ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko, dziękuję z całego serca ♥
      Bardzo bym chciała, aby czas był dla Ciebie łaskawy i pozwolił Ci przyłączyć się do zabawy :)
      Jako członek jury, spisałabyś się na pewno na medal, więc jakby co, to bardzo chętnie skorzystam z twojej propozycji - co trzy głowy to nie jedna :) Mam tylko nadzieję, że będzie co oceniać ...
      Buziaki Ci przesyłam i uściski :)

      Usuń
  12. Asiu, z okazji drugiej rocznicy blogowania życzę Ci kolejnych równie kreatywnych jubileuszy! Pomysł z kasztanowym wyzwaniem rewelacja, co prawda po dłuższej koralikowej przerwie z robótkami jestem "w lesie" ale powoli rozkręcam się więc... weno przybywaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weno przybywaj!
      Aga, mam nadzieję, że jako miłośniczka kasztanów, coś kasztankowego zrobisz :D
      Dzięki za życzenia :)

      Usuń
  13. Asiu, przyjmij więc gratulacje. Życzę Ci wieeeelu kolejnych jubileuszy i wielu pięknych prac. Ciebie wena, jak widzę, nie opuszcza i zorganizowałaś nam zabawę. Z Adasiem kasztany bardzo lubimy i piękne ludziki z nich tego roku powstały. Myślę, że piękne kolory jesienne zainspirują mnie i coś wyplotę dla samego udziału. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, bardzo Ci dziękuję :)
      Super, że masz ochotę się przyłączyć - jestem bardzo ciekawa, co wymyślisz :) Z pewnością będzie to cudeńko :)

      Usuń
  14. I się chętnie dołączę i gratuluję rocznicy. Moja praca już jest gotowa, ale chcę ją wysłać komuś w prezencie, więc link wstawię dopiero jak prezent dojdzie, czyli pod koniec miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie gratuluję rocznicy:)
    Fajna zabawa, ale nie wiem czy wyskrobię trochę czasu na nią...

    OdpowiedzUsuń
  16. Za jesienią nie przepadam, ale kocham jej kolory, dlatego się dopisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja do zabawy sie przyłączam gratulując jednocześnie rocznicy 2 latek :) jakże owocnych 2 lat :)
    Zabawa urodzinowa super mam nadzieje że dużo pięknych prac powstanie na twoje wyzwanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejnych lat blogowania! Moja praca już zgłoszona! Jak zdążę wrzucę drugą! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię kasztany ich zapach i kolor , dalszych pięknych lat blogownia [ poprawiłam] przepraszam za zamieszanie , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam wszystkich :)
    Nie byłam dotąd obserwatorką Twojego bloga Asiu, dlatego uważam, że mmi się te podziekowania nie należą. Jednak trafiłam na kasztany, a ponieważ w ubiegłym tygodniu akurat kasztanowo mi się zrobiło, pozwoliłam sobie dodać linka.
    Tyle tutaj wspaniałości, że przysiądę, zostanę i od czasu do czasu pobuszuję :)
    Wszystkiego najblogowszego z okazji urodzin bloga :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję rocznicy i świetnego pomysłu na zabawę, taki sposób świętowania naprawdę mi się podoba. :) Chciałabym się dołączyć, bo jeszcze 7 listopada nie minął, ale inlinkz już nie działa. :( Dałoby radę???

    http://wrzace-kolory.blogspot.com/2014/11/kasztan-tu-kasztan-tam-chestnut-here.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałoby radę, gdyż in linkz został źle ustawiony przez mój błąd, wobec czego każda praca zgłoszona przed 24:00, 7 listopada kwalifikuje się do zabawy :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.