Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

czwartek, 13 grudnia 2012

Candy, czyli komu, komu, bo idę do domu :)

Odkąd postanowiłam umieszczać swoje prace na blogu minęło raptem dwa miesiące. Od tego czasu miło mi było gościć Was wiele, wiele razy, za co serdecznie dziękuję. Z tej okazji, właśnie w okresie świąteczno-noworocznym, postanowiłam zorganizować coś na kształt popularnej na wielu blogach "rozdawajki".
Chętnie podaruję komuś ten oto wisior - naszyjnik, w jesiennych - na przekór otaczającej nas zimie - kolorach.
Wszystkich chętnych do zabawy, zapraszam.
Zasady:
1. Jeśli prowadzisz bloga, wklej u siebie banerek z informacją o zabawie. Będzie mi miło, gdy dodasz mój blog do obserwowanych.
2. Wyraź chęć uczestniczenia w "Candy" w komentarzu pod tym postem.
3. Jeśli nie prowadzisz bloga - nie ma sprawy. W komentarzu podaj swój adres mailowy - możesz umieścić link do tego posta np. na swoim profilu na FB. A nóż ktoś jeszcze się skusi :)
4. Na zgłoszenia czekam do 15 stycznia 2013 r., a zwycięzcę losowania ogłoszę najdalej 17.01.2013 r..

Pod warunkiem oczywiście, że Majowie jednak się pomylili i końca świata nie będzie :)


Naszyjnik ten to pastylka kokosu, w otoczeniu tasiemek sutaszu, koralików Toho i kulek piasku pustyni. Całość na pęczku kilku woskowanych sznurków jubilerskich.


P.S. Nie jestem pewna, czy na linii ja-komputer-internet jest wszystko jak należy, ale mam nadzieję, że banerek ten uda się Wam skopiować, gdzie trzeba. Pozdrawiam

199 komentarzy:

  1. Ustawiam się w kolejce, jako pierwsza :) mychozolik7709@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się do tego konkursu. Chciałabym mieć taki naszyjnik ponieważ jest po prostu MEGA świetny.
    e-mail: yachiru@interia.pl
    Ps.: Post na fb dodany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za chęć udziału w zabawie. Oczywiście życzę szczęścia w losowaniu :)

      Usuń
  3. Więc w kolejeczce ustawiam się i ja :)

    No to i ja ustawiam się w kolejce :)

    Baner w bocznym pasku, a blog chętnie bym dodała do obserwowanych,ale nie widzę linka... :/

    Korzystając z okazji zapraszam do siebie i na swoje CANDY. Pozdrawiam.

    http://revi-art-hm.blogspot.com

    -Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) chętnie skorzystam z propozycji. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również się zgłaszam
    aleksandrap2629@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny naszyjnik. Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚLICZNY!!! w kolorach ziemi, w takich jakie najbardziej lubię. Sutasz to dziedzina jeszcze mi nieznana ale ... kto wie? tak czy owak zapisuję się i proszę niech los się do mnie uśmiechnie, tak na imieniny......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak można dodać się do obserwatorów?

      Usuń
    2. Dziękuję za miłe słowa - życzę powodzenia :) Na samym dole dodałam odpowiednie pole odnośnie obserwatorów. Pozdrawiam

      Usuń
  8. To ja również się zgłaszam ;)
    asik27@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się i ja :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurczę, mało nie przegapiłam takiego cukierasa! staję w rządku i czekam na losowanie zaciskając kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  11. ustawiam się i ja w kolejce :)
    dodałam baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    kasiabuczak1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie będzie, nie będzie. Końce świata cały czas sie zdarzają, dla każdego z osobna. Piękną biżuterię robisz. Banerek na uolinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze mail : iaera@poczta.fm
    A mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową? Bo to tortura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przyjęcie zaproszenia do zabawy. Rzeczywiście weryfikacja obrazkowa czasami do szału doprowadza :)

      Usuń
  14. Widzę co jest do wygrania i po prostu nie mogę się nie zgłosić ;3 Naprawdę zbyt wiele razy próbowałam wygrać taki naszyjnik , niestety bez skutku ;c Myślałam nawet o tym żeby samemu zacząć robić takie cuda , ale wygląd takich naszyjników daje do myślenia na temat tego , że jednak aby coś pięknego zrobić potrzeba cierpliwości , której niestety nie posiadam ;P Już straciłam wiarę , że coś tak pięknego stanie się moją własnością -.- Mimo to zamierzam dopiąć swego ;> Wszystkie warunki spełniłam i z przyjemnością dołączę do grona obserwatorów ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie witam i życzę szczęścia w losowaniu :)Może tym razem się uda :)

      Usuń
  15. Chętnie wezmę udział w zabawie - od tak dawna podoba mi się sutasz tylko zdolnych rączek brak.
    Obserwuję jako Beata K
    post też dodałam u siebie: http://konkursowaja.blogspot.com/2012/12/1501-rozdanie-u-rozanykacik.html
    mój mail: lilithbb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Też się ustawiam w kolejce :)

    slavkoyama@gmail.com

    Do FB dodane - a nuż ktoś się skusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się.
    laciata86@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuje sie rowniez:)
    marteczkagandzia@interia.pl
    banerek na moim blogu; http://sutasz-haremsoutache.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurcze, poproszę, ninagasiorowska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście umieściłam wiadomość na fb.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się - po takie cudeńko warto :)

    mytopea.blogspot.com

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny i taki pełen energii naszyjnik-zostawiam swoje zgłoszenie:)
    ulkaja@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja, i ja! Piękny naszyjnik :)
    Mój e-mail: angelikajasiulewicz@gmail.com
    Zapraszam na mojego bloga: www.trzyrazyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dołączam się do zabawy:-)
    Banerek u mnie na blogu: marchewkasienudzi.blox.pl (zapraszam do zaglądania:-))
    Bloga obserwuję jako 85_marchewka.
    Pozdrawiam serdecznie i liczę, że wreszcie mi się poszczęści:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam :) ustawiam się cichutko w candy kolejce ;) Pozdrawiam p.s banerek jest na kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny wisior. Z wielką chęcią wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ustawiam się w kolejce:))
    obserwuję i dodałam baner w pasku bocznym:)
    mój mail: fraglesik08@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Majowie się pomylili, więc i ja ustawiam się w kolejce :)
    Baner umieściłam w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekałam, czekałam i jednak się pomylili ;-) więc staję w kolejce!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Również zapisuję się
    banerek wklejony, bloga obserwuje

    pozdrawiam i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  31. zapisuję się i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  32. ustawiam się i ja w kolejce :-)

    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Biore udział :))

    Email - ewa_sn@o2.pl
    Baner - http://mypolishlife.blogspot.com/
    Obserwuję jako - Ewa Ewa

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny! Bardzo podoba mi się taka biżuteria, ale sama nie potrafię takiej zrobić:) zatem grzecznie ustawiam się w kolejce po ten naszyjnik;)
    http://weronkaa84.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam i ja ustawię się w kolejce bo wisiorek cudny, banerek dodałam na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  37. przepiękny wisior! też troszkę próbuję sił w sutaszowych robutkach ale narazie powolutku mi idzie

    mrumru89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ustawiam się w kolejce po ten piękny wisior

    a banerek jest tu: http://ulica-rodzynkowa.blogspot.com/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. chcieć to mieć ... a takie cudo z przyenością bym przygarneła :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj,
    trafiłam tu przez przypadek, ale z Ogromną przyjemnością zosatnę tu na dłużej, bo Cudeńka tworzysz:)
    Z równie wielką chęcią ustawię się w ogonku, po to Cudo:)
    Pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi:)
    Ola:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Twoich nie tak skromnych progach goszczę dość często :) Miło mi, że zaglądnęłaś. Pozdrawiam :)

      Usuń
  41. Piękny wisior. Zawsze chciałam mieć taki, ale są dość drogie i nikt nie chciał mi kupić :(
    Chętnie przyłączę się do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może więc uda się wylosować - pozdrawiam i życzę powodzenia :)

      Usuń
  42. Cudowny wisior, energetyczny i ciepły - idealny na taką zimową aurę ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się i ja, wisior jest super

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  45. Kolejka duża, ale co tam, może się uda ;) Piękne kolory :))
    http://6ranowmigotkowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Tworzysz piękne prace! Również się dopisuję. Banerek na moim blogu już dodany! Też jestem blogerką od niespełna 2 miesięcy :)
    Zapraszam do siebie!
    http://szezlaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Banerek w zakładce Konkursy na :istnieje-by-czytac.blogspot.com
    Zgłaszam się! Taka cudna nagroda!
    agatka105@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Od pewnego czasu zastanawiam sie czy sutaszowa bizuteria podoba mi sie czy nie . widuje bowiem rózne przykłady zastosowania tej sztuki. Gdybym widywała tylko takie dzieła jak Twój wisor to nie miałabym wątpliwości,że sutasz pozwala tworzyć przepiekne i czarujace rzeczy.
    Jestem po wrazeniem formy, starnności wykonania i kolorów. To własnie one- pomarańcze, żółcie i brązy przyciagnęły mój wzroku. Co za energia.

    pozdrawiam, podziwiam
    http://rodziceodzieciach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi, że wisior Ci się spodobał. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  49. Śliczne ;) Pierwszy raz coś takiego widzę, bardzo ciekawie i oryginalnie wygląda ;D
    Zgłaszam się: srebrnalenti@gmail.com
    (bloga nie prowadzę)

    OdpowiedzUsuń
  50. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    I am follower: sabo eva
    I post in my sidebar!
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny naszyjnik z energetycznych barwach skusił mnie do zapisania się do Twojej zabawy. Serdecznie Cię pozdrawiam, zapraszam do siebie i życzę Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  52. Chyba nie musze pisac , że tworzysz cudeńka , ktore zasługują na uznanie.
    zapisuję sie na Twoje CANDY
    http://dosiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Hejka :
    Obserwuję jako : Draculaura
    email : klaudia1300@wp.pl
    baner tak : pelniawilczegoksiezyca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ulala ile chętnych duszyczek ustawiło się w kolejce:) Bardzo podobają mi się Twoje dzieła, naszyjnik jest cudny więc i ja ustawiam się po niego w kolejce. Może w Nowym Roku szczęście się do mnie uśmiechnie:)
    Pozdrawiam serdecznie
    P.S. Warunki spełniłam i z miłą chęcią będę obserwować Twoją twórczość

    OdpowiedzUsuń
  55. Ależ kolejka ,ale spróbuję i ja .Kolory choć jesienne to i tak dla mnie piękne,bo takie właśnie lubię.Gorąco pozdrawiam i szczęścia życzę na ten nowy rok:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Majowie na szczęście się pomylili i jest szansa na wygranie tego pięknego wisiora!!!
    ustawiam się więc grzecznie w kolejeczkę, a może szczęście dopisze.
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  57. Marzy mi sie taki wisior więc staję w te długaśna kolejkę ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. piękny wisior, ustawiam się z nadzieją, że trafi się właśnie mnie ;-) obserwuję jako Ilona

    OdpowiedzUsuń
  59. Z przyjemnością zgłaszam się po słodkości :)
    i zapraszam na candy do mnie :)
    http://srebrnolistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Naszyjnik jest prześliczny ;) ustawiam się w tej długiej kolejce po niego ;)
    pozdrawiam serdecznie, Patrycja z bloga handmadepati.blogspot.pl
    tam też jest banerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. to ja również się zgłaszam:) może w którymś candy wkońcu się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się.
    obserwuję jako Swiat Toski
    dodałam baner swiatwgtosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja też staję w kolejce:
    obserwuję jako Bellove,
    a banerek jest na www.bellove.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. cudo :) w sam raz w moje srebrno rude włosy ;)

    http://mamaigaba.blogspot.com/2013/01/cuda-cuda-candyyyyy.html

    OdpowiedzUsuń
  65. Hi! :-)
    Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!
    Zdrowie, miłość, szczęście i sukces w tym roku!
    Dobrobyt dla Ciebie i Twojej blogodomiku!
    Ach, wakacje były sedeno słodszy
    ale przechodzą przez taką niezwykłą "Candy"
    Po prostu nie mogę ... :-)
    Twój naszyjnik jasny, piękny i pozytywne!
    Proszę niech to będzie mnie :-)
    Najlepsze życzenia z Grecji, Olga
    / Link na prawym panelu bloga: http://www.fotiouolga-olga.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  66. świetny wisiorek z chęcią zgłaszam się i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. asiulda13@wp.pl

    Nie mogę przejść obojętnie, obok tak starannie wykonanego naszyjnika.
    Nie dość, że jest nie tylko piękny, ale również jako świetny dodatek.
    Pasuję do wielu strojów i biżuterii.
    Chętnie będę go miała w swoim posiadaniu.
    Oj marzy mi się, marzy.
    Nosiłabym go chyba zawsze.
    Ładnie dobrane kolorki są i fajne wykonanie.
    W sam raz na nasz rok.
    A może mi tak by się poszczęściło i bym wygrała?
    Uhuhuh, taka wiadomość to dopiero byłaby szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się do zabawy, chociaż tłum tu niemały.
    Mam jednak nadzieję, że spełni się moje marzenie
    i uda się wygrać to cacko, w którym chętnie wyjdę na miasto!

    Email: madziakudla@o2.pl
    Obserwuję jako: madziakudla

    OdpowiedzUsuń
  69. rewelacyjny naszyjnik, mam nadzieję, że szczęście mi dopisze ;D

    OdpowiedzUsuń
  70. naszyjnik jest piękny, a jego kolorystyka niesamowicie energetyzująca!Byłabym wielka szćzęściarą, gdyby mi się udało go wygrac, ale to nie tylko moje marzenie - chetnych do jego "przygarnięcia" jest wiele osób i jestem przekonana, ze lista będzie się powiększać. Chyle czoła dla talentu - ja opanowałam tylko umiejetnośc wykonywania frywolitkowej bizuterii, sutasz tylko podziwiam!pozdrawiam serdecznie
    Boguśka
    bogda.jurzak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Dla mnie z kolei frywolitka to czarna magia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękny !!!! mam nadzieję, że szczęście mi dopisze ;D
    banerek jest na http://kata-g.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. http://veh07.blogspot.com/
    Naszyjnik jest prześliczny !

    OdpowiedzUsuń
  74. Ustawiam się w ogonku - blog obserwuję, a bannerek dodaje uroku mojej raczkującej stronce fiolety.blogspot.com;) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  75. Wisiorek jest cudny :).

    Chętnie bym go ponosiła :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  76. Majowie się pomylili więc... wyrażam chęć. Nawet dużą chęć... Już widzę oczami wyobraźni wisior na mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zaglądnęłaś - uwielbiam Twoje laleczki :)Pozdrawiam

      Usuń
    2. Hmmm mam problem z dodaniem banera na blogu....

      Usuń
  77. Oczywiście dopisuję się do zabawy i zapraszam Cię na Candy do mnie.
    Technika sutasz jest dla mnie "ciemną magią" więc taki naszyjnik nosiłabym z dumą. Już nawet wyobrażam sobie cały zestaw kolorystyczny z Twoim naszyjnikiem w roli głównej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja również ustawiam się w kolejce bo też chciałabym nosić taki piękny wisior :)
    http://renczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. grzecznie ustawiam się w ogonku, serdecznie pozdrawiam

    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  80. jejku ! jakie piękne ! i na dodatek w moich ulubionych kolorach !!
    z przyjemnością się zapisuję !!

    OdpowiedzUsuń
  81. Oh uwielbiam takie arcydzieła, sama nie umiem ich robic, może mi się poszczęści choć wylosowac taką cudną nagrodę.....oj miałabym ja ją do czego nosić:)

    obserwuję jako isza
    banerek na deco-szuflada.blogspot.com

    Pozdrówki i trzymam za siebie kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja też trzymam, i za siebie w Twoim Candy również :)

      Usuń
    2. haha przepraszam, że Ci tu zaśmiecam kolejnym postem - odejmiesz mnie przy losowaniu:), ale chcę podziękowac, że byłas u mnie na blogu i że się zapisałas na Candy:):) Pozdrówki

      Usuń
  82. Jakie cuuudo!
    Całe szczęście Majowie się pomylili ;) i mogę się zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Przepiekna bizuteria.Chetnie wezme udzial w rozdawajce,chodz przyznam szczerze ze na Swieta zostalam obdarowana pieknym fioletowym wisorem dziela rak Anetki L. Pozdrawiam serdecznie, linka wkleje na nk. Moj e-mail: malinkat86@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. oj udało się , ja tez dopiero niedawno założyłam bloga i jeszcze nie wiem co i jak.... nie wiedziałam nawet co to Candy i jak to ugryźć . Minęło 1,5 godziny i rozgryzłam z pomocą oczywiście .... Zamieściłam baner u siebie , ale jestem szczęśliwa ... jeszcze dużo przede mną .... Ja robię dla rodziny karteczki a sutasz chodzi mi po głowie.... ( właśnie zbieram informacje jak się zabrać za to) .... śliczny wisior .... oj chciałabym ... chociaż nie noszę biżu ... tą bym na pewno z dumą nosiła ... Pozdrawiam
    Na moim blogu jest banerek http://kartkomaniaczki.blogspot.com/
    na FB też zaraz będzie

    OdpowiedzUsuń
  85. Fajnie, że jesteś :) Ja z kolei rozgryzam kartki właśnie i mam zapędy scrapbookingowe, tylko że ceny materiałów mnie trochę odstraszają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za powitanie , ja bazuję na brystolu i stemplach i co ciekawe tapetach ( dostałam od kolegi ze sklepu aż 3 katalogi ze starymi tapetami - coś nieocenionego ) polecam na początek taką właśnie bazę ... Jeszcze na oczy nie widziałam prawdziwych scapowych baz. POza tym mam tylko trzy dziurkacze . POlecam w ramach oszczędności recykling , haaaaaaaaa Pozdrawiam

      Usuń
  86. śliczny i taki energetyczny to i ja chętnie przyłączę się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  87. O DLUGA KOLEJKA,ALE USTAWIAM SIE CIERPLIWIE.POZDRAWIAM!
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłaszam się do zabawy, piękny naszyjnik! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Nic dziwnego, że kolejka taka długa... bo naszyjnik jest PIĘKNY... sama też ustawiam się w kolejce...
    http://catarina-brujita.blogspot.com/2013/01/kto-pyta-nie-badzi.html

    OdpowiedzUsuń
  90. i ja się zapisuję, podziwiam takie osoby jak Ty co potrafią wyczarować takie cuda, ja kiedyś próbowałam ale z marnym skutkiem
    świetny blog z chęcią będę tu zaglądać, ja się ciągle zbieram do prowadzenia bloga więc info publikuje na fb
    pozdrawiam
    kamila7771@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Podziwiam Twoją pracę i ustawiam sie w kolejce :) Cudo naszyjnik!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Jesteś kolejną osoba, której kartki wpędzają mnie w kompleksy :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  92. 15 stycznia moje urodziny mam nadzieje ze szczescie dopisze juz ustawiam się w kolejce i zgłaszam ChęĆ UDZIAŁA:)
    paulamyart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Jestem chętna przygarnąć to cudo :)))
    Pozdrawiam serdecznie.
    Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Wiadomośc u mnie na FB: https://www.facebook.com/agata.konopka.16?ref=tn_tnmn

    Agata.17ko@wp.pl

    Pozdrawiam goraco i gratuluję umiejętności w robieniu takich dzieł sztuki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  95. Piękny naszyjnik, może mnie dopisze szczęście.
    Pozdrawiam i zapraszam na moja rozdawajkę.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  96. ...a wiesz, że nie mam w swojej szkatułce żadnej piękności wykonanej tą metodą :(, więc z chęcią się zapisuję!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  97. lato... zimą to cudownie...i ja się również zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  98. z chęcią biorę udział
    becia114@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. przepiękne kolory, cudowne wykonanie! :) na szczęście jeszcze zdążyłam zgłosić się do zabawy :) pozdrawiam i czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  100. WITAJ JESTEM DWIEŚCIE TRZECIA HMMM.........I MAM NADZIEJĘ ,ŻE W TEJ DŁUGIEJ KOLEJCE SIĘ ZMIESZCZĘ:) Z PRAWDZIWĄ CHĘCIĄ W NIEJ STANĘ PO TAK SŁODKI NASZYJNIK SUTASZOWY.NIE MAM JESZCZE ŻADNEGO WIĘC TYM BARDZIEJ MAM CHRAPKĘ NA NIEGO BO KUSISZ I TO STRASZNIE:)Pozdrawiam cie serdecznie i zapraszam do siebie.Ps.Z prawdziwą przyjemnością dodaję do ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  101. Piękny naszyjnik :) Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  102. przepiękna nagroda, aż grzechem byłoby nie zgłosić się
    obserwuję bloga:bernadeta bomba
    udostępniłam info na fb
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Jeszcze mam chwile aby się zapisać :D tak wiec banerek jest i obserwuję jako Peggy Brown a baner na moim blogu kamira90....

    OdpowiedzUsuń
  104. nie zdąyłam...ale nie szkodzi-choc własciwie szkoda wielka..hihihi...ide w takim razie porozgladać się:))))...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.