Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

piątek, 1 lutego 2013

Laguna

Chyba niewiele jest osób, które nie lubią turkusów (choć znam i takie). Jest to kolor cudownie energetyczny, przywodzący na myśl same ciepłe i słoneczne chwile. Podobnie odbieram soczystą zieleń, więc i jej tutaj również nie brakuje. Ale - żeby nie było tak słodko - wepchnął się i brąz, który całkiem dobrze się w takich klimatach czuje :)
Czekacie już na wiosnę? Ja z ogromną niecierpliwością :)


Wisior spoczywa na skórzanym, brązowym rzemieniu - podobnie jak miało to miejsce tutaj

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne połączenie kolorów!
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, przypomina o wiośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. turkus z zieleniami wygląda znacznie ładniej niż z jakimiś niebieskościami jak to częsciej mozna spotkac
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.