Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

czwartek, 2 maja 2013

Purple leaves


Witajcie w środku leniwego (przynajmniej dla niektórych) weekendu. W Rzeszowie pogoda nie jest najgorsza i skwapliwie z niej korzystam :) Ale bynajmniej nie leniuchuję :)
Przechodząc jednak do sedna sprawy - pokazuję Wam dzisiaj efekt mojego zamiłowania do koralikowania :) Naszyjnik ten powstawał w dość długim czasie, ale koniec końców udało mi się z nim uporać i miał już nawet dwie premiery :)
Jest mój i cieszy mnie bardzo, bo kosztował troszkę pracy.




Listki powstały według tutorialu jolinki

Czasu w te wiosenne, piękne (mniej lub bardziej) dni, mam niestety coraz mniej. Ale systematycznie staram się śledzić Wasze blogowe poczynania - chłonę niemal wszystko, ale nie zawsze starcza mi chwili, aby się zalogować i zostawić jakieś ciepłe słowa.

Pozdrawiam serdecznie

Asia


EDIT: Zmiana zdjęć

7 komentarzy:

  1. Piękny naszyjnik i w moim ulubionym kolorze. Podziwiam za wytrwałość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Podziwiam listki :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny jest! I ma piękne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda na pracochłonny! i wykonany bardzo starannie. cudo! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik cudownie się prezentuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tymi dwoma sznurami! Wreszcie nie trzeba nawlekać aż takich kilometrów koralików. A kolorki prześliczne. Fajnie wymyśliłaś z tym "melanżem" na sznurach. Pozdrawiam ciepło. PS. Dodałam Cię do mojej listy blogów, więc będę śledzić na bieżąco Twoje poczynania:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.