Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

czwartek, 28 lutego 2013

Flower power :)

Bardzo, ale to bardzo spodobały mi się te "tildowe" kwiatuchy. Pod nożyczki poszły więc kawałeczki kropkowej bawełny i powstały moje brochy :) Wczoraj poczułam już wiosnę, więc wesołe kolorki są jak najbardziej na miejscu.
Dzisiaj jednak, skrobiąc szybę samochodu, przestałam ją czuć ;)
Wiele się jeszcze w pogodzie może zdarzyć, ale nie ma co! Już bliżej niż dalej - i tego się trzymajmy :)



 Pozdrawiam serdecznie - Asia

5 komentarzy:

  1. bardzo fajne kolorowe i kropkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są rewelacyjne i takie słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, a wiosna już niedługo, też czekam niecierpliwie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, a właściwie nie mam wątpliwości, że takie prace szybko przywołają wiosnę :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne kwiatki, do bloga będę z pewnością powracać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.