Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

niedziela, 9 listopada 2014

Mamy zwycięzcę :)

Przede wszystkim w tzw. słowie wstępnym bardzo serdecznie dziękuję Wam, że zechciałyście skorzystać z mojego zaproszenia do zabawy. Jest mi niezmiernie miło, iż podjęłyście się trudu stworzenia tych wszystkich wspaniałych prac. Najchętniej nagrodziłabym je wszystkie, jednak trzeba się było pozbierać i wybrać tę jedną, jedyną :)

Przyznam, że sama nie dałabym rady - każda z prac jak dla mnie miała w sobie coś, co chwytało za serce, a kilka z nich chwytało jeszcze bardziej niż pozostałe. Musiałam więc skorzystać z pomocy - z odsieczą przyszła mi Kasia - Miracolo oraz pierwszy krytyk mej twórczości, czyli Jula (córka, lat 13).
Okazało się, iż dla moich pomocnic wybór również był nie lada wyzwaniem :)
Niemniej jednak trzeba było się zmierzyć z tą trudną rolą jurora i dokonać ostatecznego wyboru.

Ogłaszam więc wszem i wobec, iż zwycięzców będzie dwóch :)
Przepraszam też wszystkich, którzy poczują się zawiedzeni, iż to nie ich prace znalazły się na podium - chyba nie nadaję się na jurora - serce mi bowiem krwawi na samą myśl, iż trzeba się było ograniczyć :)

Kolejność podawania laureatów jest przypadkowa :)

Pierwszym zwycięzcą zostaje autorka bloga Wrzące Kolory za cudowny kasztanowy naszyjnik :)


Natomiast drugim autorka bloga Efka Raj za klimatyczny chustecznik :)



Dziewczyny, serdecznie Wam gratuluję i zapraszam do kontaktu (manibusfacta@gmail.com) w celu ustalenia szczegółów odnośnie nagrody :)

Pozostałym uczestnikom zabawy raz jeszcze z całej mocy dziękuję za wspólne świętowanie i gratuluję pięknych prac :) 

Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie, dziękuję za ogrom komplementów pod trójkątami (kolejny w drodze) oraz życzę dobrej i spokojnej nocy :)

18 komentarzy:

  1. Asiu, wybór był trudny, ale myślę, że jury dało radę :) Gratuluję wyróżnionym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, trudny to mało powiedziane :) Pretendentów do nagrody było kilku i przykro mi, że nie mogłam nagrodzić każdego z nich :)

      Usuń
  2. Przede wszystkim, gratuluję serdecznie wyróżnionym dziewczynom! :) Przyznam szczerze, że wybór był naprawdę trudny, bo po pierwsze wszystkie prace były śliczne i pomysłowe, a po drugie wykonane w różnych technikach. Przekonałam się na własnej skórze jak niewdzięczne jest to zajęcie, bycie członkiem jury ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo się cieszę, że mój Kasztanek się spodobał i dostał wyróżnienie, bardzo dziękuję! :))))) A trafiłam na ten konkurs urodzinowy właśnie dzięki Rudej. :) Rewelacyjna zabawa i temat konkursu świetny. :)

    Zaraz coś skrobnę na maila. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, nie zazdrościłam Ci bycia jurorką od samego początku, ale wybrnęłaś znakomicie bo nagrodzone prace są naprawdę piękne. Tym samym gratuluję zwyciężczyniom!
    Dzięki za fajną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, a ja dziękuję Ci za te fantastyczne kolczyki :)
      Myślę, że mimo niewdzięczności fachu jurora, jeszcze kiedyś ogłoszę zabawę tego rodzaju :)

      Usuń
  5. Wybór faktycznie był niełatwy - wiem, bo oglądałam wszystkie prace i chyba też nie umiałabym wybrać :) Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie Asiu za świetną zabawę, bo wyzwanie zamiast standardowego rozdania było naprawdę fajnym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, raz jeszcze dziękuję Ci za udział w zabawie - Twój zegar sprawił, iż inaczej zaczęłam spoglądać na jesienny czas :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  6. O rany!!! Bardzo, bardzo dziękuję Asiu :)
    Od początku byłam pewna, że że raczej nie ja, tyle wspaniałych prac przygotowały dziewczyny. Teraz domyślam się, jak trudna jest rola jurora, bo ja chyba nie dałabym rady z pośród tylu prac wybrać dwie.
    Gratuluję też autorce kasztanowego naszyjnika, bo pracy przy nim ogrom :)
    Lecę na pocztę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, raz jeszcze gratuluję :) Mam jednak nadzieję, że ten śliczny chustecznik nie będzie często w użyciu tej jesieni :)

      Usuń
  7. Joasiu dziękuję za dobrą zabawę i mobilizację do pracy w tych kolorach :)
    Dziewczynom gratuluję - prace piękne i z pomysłem.
    Pozdrawiam serdecznie Marta.













    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś podziwianie Twoich prac zawsze sprawia mi przyjemność, dlatego cieszę się, że dołączyłaś się do zabawy i stworzyłaś piękny zestaw :)
      Pozdrawiam również gorąco :)

      Usuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn, prace bardzo kasztanowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prace były ciekawe, trudny wybór, ale jury świetnie się spisało :) Gratulację dla dziewczyn :) a Ty Asiu miałaś świetny pomysł z tą zabawą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace wybraliście :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.