Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

niedziela, 27 stycznia 2013

Wyróżnień ciag dalszy i inne sprawy :)

Zacznę od końca, czyli od tzw. innej sprawy. Sprawa ta tyczy się akcji "Uszyj jasia". Myślę, że większość z Was już ją zna, jeśli nie - zapraszam po szczegóły tutaj


Ja nie dysponuję maszyną do szycia, ale wysłałam Natalii odrobinkę bawełny i mam nadzieję, że w Jej wprawnych rękach powstaną dodatkowe jaśki.


A teraz sprawa wyróżnień :)
Kilkanaście dni temu otrzymałam kolejne wyróżnienia - Liebster Blog od Ewy i od Kasi oraz Versatile Blogger Award od Patrycji - Truskafkowej Lady. Kochane, bardzo Wam dziękuję za docenienie mojej radosnej twórczości :). Zapraszam też wszystkich, którzy nie mieli okazji jeszcze odwiedzić tych blogów do zapoznania się z pracami dziewczyn - są naprawdę wspaniałe. Ewa to mistrzyni szydełka, Kasia i Patrycja natomiast tworzą m.in. kreatywną biżuterię.

Dla przypomnienia - zasady Liebster blog:
Nominację otrzymuje się od innej osoby blogującej za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją osoby, które na swoim blogu nie mają zbyt dużej liczby obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez nominującego. Następnie ty nominujesz 11 osób i zadajesz 11 pytań. Koniecznie po informuję nowe osoby nominowane. Warunek nie wolno nominować osoby, od której otrzymało się wyróżnienie.

Zacznę od pytań Ewy i Kasi:


Ewa: 
1. Którą postacią z książki, filmu chciałabyś być? W zasadzie to dobrze czuję się w swojej skórze - nawet z wałeczkami i cellulitem :) - ale... w dzieciństwie zaczytana byłam w Sadze o Ludziach Lodu i zawsze chciałam przezywać te niesamowite przygody, których doświadczały bohaterki serii, więc na chwilkę mogłabym zostać jedną z nich 
2. Czego jeszcze chciałabyś się nauczyć? Wielu rzeczy - ostatnio mam słabość do scrapbookingu i tu dużo jeszcze przede mną; z chęcią opanowałam też wyższe stopnie wtajemniczenia szydełka :) 
3. Twoja ulubiona technika robótkowa? W zasadzie to te miłości przychodzą do mnie falami - obecnie jest to sutasz, ale obecnie lubię też szyć pluszaczki oraz tworzyć sznury koralikowe-szydełkowe 
4. Twoje noworoczne postanowienie? Oj, wstyd się przyznać, ale nie składam noworocznych postanowień, gdyż mam zbyt słaba wolę, aby ich dotrzymywać :)  
5. Wymarzona podróż... Marzy mi się Nowa Zelandia, ale boję się okropnie ichniego gadziaństwa:) chętnie zwiedziłabym kraje skandynawskie, no i oczywiście południe Europy 
6. Z kim jeśli mogłabyś wybrać, chciałabyś mieć swoją randkę marzeń? Takie randki zaliczyłam już z moim mężem :) ale... z chęcią spotkałabym się z moim ulubionym Freddiem Mercury - nie byłaby to jednak randka - same rozumiecie - ale spotkanie, na którym chciałabym usłyszeć Love of my life, na żywo, po cichutku, tylko dla mnie  
7. Złoto czy srebro? Srebro, choć złoto też lubię, zwłaszcza białe :) 
8. Czego nie lubisz? Hipokryzji, ludzkiej głupoty i podłości 
9. Czym poprawiasz sobie humor? Zakupy, słodycze, przytulaski :) 
10. Twoja ulubiona potrawa? Makaron i tarta w każdej postaci 
11.  Spódnica czy spodnie? Z reguły spodnie


Kasia:
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga? Nagła potrzeba i zachęta ze strony pewnej cudownej osoby, która tworzy niesamowite kompozycje wiankowe
2. Miejsce, do którego chciałabyś wybrać sie w podróż - patrz wyżej :)
3. Ulubiona pora roku/uzasadnić proszę :) Lato!!! - uwielbiam upały, żar lejący się z nieba, ekspresowe ubieranie, ówczesne owoce i kwiaty
4. Spacer czy przejażdżka samochodem? Spacer
5. Zakupy przez internet czy w sklepie? I jedno i drugie - w zależności czego szukam 
6. Twoje największe marzenie, które się spełniło. Dom na wsi - spełnia się
7. W jakim stylu najlepiej się czujesz, sportowo/elegancko? Dyplomatycznie mówiąc najbardziej odpowiada mi sportowa elegancja, która ponoć nie istnieje :)
8. Kawa czy herbata? Herbata; kawy nie znoszę i nie toleruję, choć jej zapach uwielbiam
9. Jaką cechę cenisz najbardziej u innych? Odwagę do przyznania się do błędu 
10. Marzycielka czy realistka? Marzycielka, choć czasami zdarza mi się twardo stąpać po ziemi
11. Ranny ptaszek czy nocny Marek? W zasadzie to ani jedno ani drugie - i wczesnym rankiem i późną nocą chce mi się spać :)


A teraz zasady wyróżnienia The Versatile Blogger:
Należy: 1) podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu; 2) pokazac nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu; 3) ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie; 4) nominować 15 blogów, które Twoim zdaniem zasługują na wyróżnienie; 5) poinformować o tym fakcie autorów blogów


 





I teraz najtrudniejsza część zadania, bo trudno jest mi mówić o sobie. Ale, jak rzekło się A, to trzeba powiedzieć B. Oto fakty na mój temat, których jeszcze nie znacie: 

Fakt 1: Jestem szczęśliwą żoną i matką, której do pełni zadowolenia brakuje psiaczka i kociaczka. Zadowolenie to nastąpi, mam nadzieję, po przeprowadzce do wymarzonego domu na wsi i nie mogę się tego doczekać.
Fakt 2: Jestem otwarta i przyjaźnie nastawiona do świata, naiwnie wierzę, że otaczający mnie ludzie są fajni, dlatego z ogromnym żalem przyjmuję do świadomości sytuacje, w których ktoś tę moją cechę wykorzystuje
Fakt 3: Nie mogę zrozumieć mechanizmu działania „ludzi” którzy są w stanie skrzywdzić, niejednokrotnie bestialsko, dzieci i zwierzęta. Nie mieści mi się to w głowie i doprowadza do rozpaczy.
Fakt 4: Słabo wierzę w siebie  i swoje możliwości, czy umiejętności
Fakt 5: W wieku lat 17-18 odwiedziłam wróżkę, której "przepowiednie" w pewnym sensie się spełniły. Dzisiaj, po 15 latach, bałabym się to powtórzyć.
Fakt 6:  Nadal wydaje mi się, że mam naście lat - gdyby nie wiek dzieci i przybywające z roku na roku kilogramy, pewnie nawet nie zauważyłabym, że coś się przez ten czas zmieniło
Fakt 7: Miewam słomiany zapał, niestety

Jakoś przebrnęłam przez te trudy i znoje, i mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. 
Z uwagi na to, że niedawno nominowałam blogi do wyróżnienia Liebster Blog i było to dla mnie zadanie niezwykle trudne, pozwólcie, że tym razem tego nie zrobię. Mam nadzieję, że wybaczycie mi to, ale uważam, że każdy z blogujących wykonuje swoją robotę wspaniale, wkładając w nią całe swoje serce i czas, jakim może dysponować.
Jeśli chodzi natomiast o drugie z wyróżnień, to mam podobne odczucia. I znowu musiałabym się mocować, który blog znajdzie się na liście 15, a który musiałam pominąć, bo lista się skończyła :(
Dlatego też całym swym sercem przyznaje tę nagrodę dla wszystkich, którzy mnie odwiedzają i do których ja zaglądam. Każdy wpis w postaci komentarza, jakie tu zostawiacie, skutkuje moja wizytą na Waszych blogach (choć nie zawsze mam czas i możliwość pozostawić u Was wszystkich komentarz). Dzięki temu właśnie miałam okazję odwiedzić tak wiele cudownych miejsc i poznać rozliczne talenta Was wszystkich. Ze szczerym przekonaniem stwierdzam więc, że Polska pięknym rękodziełem stoi!

Mając nadzieję, że wybaczycie mi odstępstwo od zasad tychże nagród, pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłej niedzieli. 

Asia

P.S. W Rzeszowie słonko świeci aż miło :)

2 komentarze:

  1. W Nowej Zelandii nie ma żadnego niebezpiecznego gadziaństwa ;) Czasami jedynie trochę trzęsie się ziemia ale nie za często...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, w sumie to "przeraźliwe stwory" pomieszkują w Australii :) a to niedaleko :)Tak czy inaczej piękny kraj ... na końcu świata

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.