Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

środa, 6 lutego 2013

Misiu, misiu, podaj łapkę...

Coś ostatnio misiowo u mnie :) Ale to chyba dobrze, bo w końcu któż nie kocha misi?
Dzisiejszy pluszaczek to kolejny wytwór "książeczkowy" i muszę przyznać, że ja zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia :) W porównaniu do poprzednich szmacianek Leopold (do nazywania miśków J. ma już stały etat) jest nieco większy i masywniejszy. To miś przez duże M ♥
Ktoś ma ochotę się przytulić? :)




7 komentarzy:

  1. Pocieszny, wyjątkowo sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspanialy misiak!!!!! sliczne ma wdzianko

    OdpowiedzUsuń
  4. Cha cha, ale świetny!
    Pozdrawiam i udanego weekendu!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski misio, zdaje się ze mam tą samą książeczkę w domu i jestem oczarowana wszystkimi projektami:) Nie pozostaje mi nic innego tylko szyć, szyć, szyć...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.