Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

niedziela, 10 lutego 2013

Rosas lilas

Coś fiolety, lilie, etc. zawładnęły mną ostatnimi czasy. A winne są temu cudowne koraliki fire polish, które w takich właśnie odcieniach zamówiłam i aż prosiły się o wykorzystanie.
Ale spokojnie, powoli kończą mi się zapasy, więc rzucę się w wir innych barw :)


11 komentarzy:

  1. ach w moich ulubionych kolorach,fiolet piękny kolczyki również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne:)
    Lubię taką tonację kolorów:)
    Buziaki,
    Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje kolorki :-)
    Muszą nieziemsko na uszach wyglądać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham fiolety:) Piękne kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed chwilą przeczytałam o Tobie w "teraz rzeszów" i oczywiście musiałam tu zaglądnąć. Prześliczne cudowności wytwarzasz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, te fiolety są przepiękne. Samo wykonanie również zachwyca. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam fiolety, piękna biżuteria ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj.
    Było by fajnie gdybyś umieściła na Youtube.pl przykład jakiś kolczyków jak robisz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie można taką piękną biżuterię kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do kontaktu: manibusfacta@gmail.com
      Wszystko wyjaśnię :)

      Usuń
  10. Kolczyki w tych kolorach są bardzo stylowe i pewnie rewelacyjnie będą się prezentowały. Pozdrawiam i zapraszam Marta:).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.