Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

poniedziałek, 4 lutego 2013

Rainbow

Dzisiejsze kolczyki to kolejne "starocie". Zrobiłam je, podobnie jak miało to miejsce w tym przypadku, według projektu gazetowego ("Twórcze Inspiracje" nr 3/2012; projekt: Alina Tyro - Niezgoda). Tutaj również zastosowałam swoją wizję kolorów :) Mimo rzucających mi się w oczy niedociągnięć (sznurki jeszcze nie chciały mi się zbyt równo układać) bardzo je lubię - tęcza barw wprowadza mnie w moje ukochane letnie klimaty. Już za nimi tęsknię :)


A poniżej pokażę Wam kolejną tęczę - komplet, składający się z kolczyków i broszki, który ulepiłam ze zwykłej modeliny, w trakcie niedzielnych warsztatów z dziećmi.


 Muszę jeszcze dodać, że wytwory dzieciaków były obłędnie piękne :)


Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za wszystkie podbudowujące komentarze :)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam sutasz, choć sama się za niego nie biorę ;-) Kolczyki wyglądają naprawdę ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki sutasz są przepiękne. Komplet z modeliny bardzo energetyzujący:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna biżuteria, każda ma w sobie coś urzekającego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za odwiedziny, przepiękne prace i taka radosna kolorystyka..


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.