Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

poniedziałek, 25 lutego 2013

Sprężynki :)

Dzisiaj pokażę Wam dwie bransoletki, jakie udało mi się "uszydełkować" przez ostatnie tygodnie:).
Swoją spiralną - sprężynkowatą formę zawdzięczają dodaniu mniejszych koralików - dwóch (bransoletka niebieska) lub jednego rzędu (bransoletka fioletowa - benzynkowa). Te z jednym jednak mniej się skręcają.
Na pewno jest jakaś fachowa nazwa na tego typu wytwory, ale niestety jej nie znam.
Dla mnie to sprężynki, i już.



Przy okazji chciałabym Wam donieść, że w Leniuszkowie ruszyło głosowanie w wyzwaniu wiosennym. Zaglądnijcie tam, proszę - jest mnóstwo wspaniałych prac. A nóż któraś spodoba się Wam na tyle, aby oddać na nią swoje głosy. Są tam też moje kolczyki z bransoletką (Happy!).

Pozdrawiam i ściskam mocno

Asia

4 komentarze:

  1. Piękne i na pewno czasochłonne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprężynki czy nie - grunt, że wiadomo o co chodzi :-)
    Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  3. obie świetne,a na tej pierwszej naprawdę fajnie tidać tą sprężynke :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.