Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

środa, 16 stycznia 2013

Funny!

Te zieloniutkie howlity bardzo długo leżały w pudełku i czekały na swoją kolej. Jakoś nie miałam pomysłu na tak energetyczne kamyczki :) Olśnienie - jak to bywa - przyszło znienacka i dzięki temu powstały te radosne i wesołe kolczyki. W sam raz na porcyjkę wiosny w czasie chłodnej zimy :)





Postanowiłam, że wraz z tymi kolczykami wezmę udział w moim pierwszym wyzwaniu. Zorganizowała je Asia z bloga Asia Majstruje. Tematem wyzwania jest "Ja".

A oto powody, dla których zdecydowałam się je zgłosić:



Choć kolczyków tych nie robiłam z myślą o sobie (tak naprawdę to z myślą o nikim - po prostu chciałam je wykonać), wyrażają mnie w 100%. 

Kolor pomarańczowy symbolizuje otwartość i radość. Jestem w ten właśnie sposób postrzegana przez innych  – jako osoba pogodna i otwarta w kontaktach międzyludzkich. Taka też się czuję – ma to swoje zalety, ale i wady, niestety.

Główne przesłanie zieleni to: jestem bardzo wrażliwy. To też o mnie – łatwo mnie zranić, wzruszyć; wszystkie smutne lub wzruszające sceny w filmach, a nawet kreskówkach sprawiają, że wyję sobie cichutko :)

Osoby które identyfikują się z kolorem fioletowym są zazwyczaj wielkoduszni, władczy, pełni ducha, bogaci w myśli. Hmm, władcza? Cóż jestem zodiakalnym lwem, wiec pewnie mi się zdarza, ale ... da się ze mną żyć :)


Kolczyki te nawiązują nieco do wzoru Crazy!
Zarówno jedne, jak i drugie łączy niepohamowana radość życia. I takiej właśnie radosnej energii  na kolejne zimowe tygodnie Wam życzę :)

Byle do wiosny ;)

Pozdrawiam serdecznie

P.S. Oczywiście jeśli podobają się Wam te moje twory, to zapraszam do głosowania na blogu Asi. Z góry dziękuję :)


11 komentarzy:

  1. Świetne! Bardzo podoba mi się połączenie zieleni i fioletu! Do zobaczenia na Wyzwaniu ;-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i energetyczne. Kamień w środku jest bardzo ładny a całość jest po prostu tęczowa i magiczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne! Piękne, wesołe kolorki, aż mi się wiosny zachciało:)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie bardzo energetyczne i takie mmm wiosenne az się cieplej zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubie fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolczyki, wspaniale opisałaś ich znaczenie! Dziękuję za dołączenie do wyzwania i pozdrawiam serdecznie!
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekne kolczyki, baardzo mi się podobają.Dzięki za odwiedziny u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! A kamienie w środku pięknie łączą się z resztą zdobień:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.