Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

środa, 7 listopada 2012

Wspomnienie



W przeciwieństwie do kompletu Deep Blue (http://rozanykacik.blogspot.com/2012/10/deep-blue.html) ten zestaw to mój pierwszy twór tzw. nieświadomy. Kolczyki i bransoletka powstały w oparciu o projekt Aliny Tyro-Niezgody, opublikowany w czasopiśmie „Twórcze Inspiracje” (nr 11/2011) na bazie zamieszczonych tam instrukcji.
Oczywiście zdecydowałam się na nieco inną kolorystykę mojego kompletu - jakoś bardziej przemawia do mnie srebro i granat aniżeli złoto i chaber.

W późniejszym czasie powstały wariacje na temat tego właśnie wzoru. 
Uznałam, że poszczególne elementy mogłyby ładnie stworzyć nie tylko bransoletkę, ale i również zawieszkę - naszyjnik.

W zieleni:

I ponownie w srebrze, ale z podstawowymi sznurkami w kolorze chabrowym (dla Pani A.):


Oryginalne kolczyki, stworzone przez autorkę projektu można obejrzeć np. na stronie:
http://coricamo.pl/set,92773,sutasz-kolczyki.htm
W sklepie tym można również kupić sobie zestaw akcesoriów potrzebnych do ich wykonania.



1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.