Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

sobota, 2 marca 2013

La ranita

Przywoływania wiosny ciąg dalszy...
I tak oto małe żabusie mi wyszły. Tak mi się przynajmniej kojarzą z uwagi na te zielenie i ślepka :)
Żeby jednak nie było żabciom samotnie i smutnie, to po raz kolejny kolczyki z sutaszu połączyłam w komplecik z bransoletką koralikową. W ten oto sposób żabki mają za towarzysza węża. I chyba nie powinny być zbytnio zadowolone, że tak je uszczęśliwiłam ;)



I na koniec jeszcze się pochwalę - otóż moje kolczyki Happy! zajęły 3. miejsce (wspólnie z pięknymi koronkowymi kwiatuszkami) w wiosennym wyzwaniu Leniuszkowa. Bardzo dziękuję za oddane na nie głosy. Same wiecie, że serce się raduje, gdy komuś podoba się to, co stworzyłyśmy. Buziaki ♥


Pozdrawiam wiosennie, choć za oknem średnio mi to na wiosnę wygląda :) Ale przynajmniej w chwili obecnej słońce świeci ...

5 komentarzy:

  1. Prawdziwie wiosennie! Bardzo podobają mi się te połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :) a zielony komplecik bardzo soczysty i wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, wiosenny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.