Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

sobota, 11 maja 2013

Granada mini ... i cudna wymianka :)

I po raz kolejny (choć było to już dobre kilka tygodni temu) przyszło mi mierzyć się z kolczykami w granatowej tonacji. Tym razem jednak miały to być twory małe. Życzenia przyszłej właścicielki były mocno sprecyzowane i przyznam szczerze, że wbrew pozorom, trudno jest pracować, znając tak jasne oczekiwania drugiej strony.



Ale na szczęście maleństwa się spodobały i powędrowały do Zosi.
Ja natomiast dzięki tym kolczykom stałam się jeszcze przed Wielkanocą szczęśliwą posiadaczką takiej oto torebki (zdjęcie podkradłam z bloga Twórczyni):


Jeśli jeszcze nie znacie prac Picotee, to zachęcam do zapoznania się z Jej blogiem. Oprócz pięknych filcowych torebek, znajdziecie też tam cudne ozdoby ceramiczne. W co najmniej kilku kolczykach i broszkach już zakochałam się bez pamięci.
Zosiu, raz jeszcze dziękuję za tę wymiankę :)

Pozdrawiam i pędzę do porządków :)

Miłego weekendu

Asia

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.