Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Bransoletek ciąg dalszy nastąpił :)

Jak już wspominałam kiedyś, uwielbiam bransoletki :)
I w związku z tym troszkę ich naprodukowałam na przestrzeni ostatnich tygodni, a drobnym hurtem je dzisiaj zaprezentuję :)
Na początek - dwie drobne bransoletki, które raz dwa uszedyłkowałam dla J.

Niebieska, z kulką, z której jestem zadowolona :)



I wiosenno-letnia, w kwiatuszki, z nieśmiertelnym dyndadełkiem, w postaci dwustronnego trójkącika


I na zakończenie tej "hurtowej" prezentacji mój kolejny, osobisty grubasek (ciężka z nimi sprawa, bądź, co bądź) w cudownych letnich barwach:

 
 Wypleciony według znanego Wam już zestawu wzorów od  blondyny

Lato, lato, lato wszędzie :)
Ja chcę na urlop!

14 komentarzy:

  1. Ja też chcę lato! Oststnia bransoletka powala na kolana- te kolory i zapięcie! cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to czarna magia,więc tym bardziej podziwiam:)Ostatnia najbardziej mnie urzekła.Super kolorki i to cieniowanie...bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia cudowna ;-) zapraszam na mojego bloga w odwiedzinki bądź na stałe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są:)
    Ja też już chcę lato:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, widać że je lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta cieniowana jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne, kuleczka na końcu fantastyczne wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. błękitna jest taka delikatna i spokojna a ta ostatnia poprostu przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  9. I u Ciebie też wakacyjnie :) Nie będe oryginalna - ta ostatnia jest super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podpisuję się pod Rudą. Świetne cieniowanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie kolory jak na tej ostatniej :) jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, trafiłam na Twojego bloga ponieważ zagłosowałaś na mnie w konkursie :-) Tworzysz piękne rzeczy, jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj piękne zapięcie, oryginalne a i bransoleta cudna:)
    Wakacji życzę i wypoczynku!:)
    Buziaki:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.