Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

czwartek, 18 października 2012

Dolce blu



I znów niebiesko… Marmur o pięknej kobaltowej barwie sam w sobie prezentował się uroczo. Wystarczyło tylko kilka, no może kilkanaście koralików i odpowiednio dobrane kolorystycznie tasiemki sutaszu, aby wydobyć jego słodycz i ciepło. Mam nadzieję, że mi się udało.


1 komentarz:

  1. no dobra już nie wytrzymam!!! JA CHCĘ TAKIE KOLCZYKI!!!!! :P są piękne! Wyszły Ci rewelacyjnie no i te kolory mmmm pycha :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.