Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

poniedziałek, 15 października 2012

Anette



Naszyjnik ten powstał (w komplecie z bransoletką) w prezencie dla A. Chciałam, aby był wyjątkowy i pasował do każdej sytuacji. Mam nadzieję, że choć trochę sprostałam narzuconemu sobie wyzwaniu. Brunetkom ładnie w czerwieni, więc pastylka koralu była tu idealnym punktem wyjścia.


1 komentarz:

  1. jest naprawdę wyjątkowy, i pięknie dobrane kolory :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.