Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

niedziela, 10 marca 2013

Kumihimo

Kumihimo solo :) Tym razem bez sutaszu, gdyż chciałam pokazać, że bransoletki te same w sobie mogą być fajne. Wszystko zależy od tego, jakimi kolorami sznurków dysponujemy. Ja miałam dość ograniczone możliwości, ale mimo wszystko jestem z tych pierwszych prób zadowolona i czekam na wolną chwilę, aby upleść kolejne.
Robi się je dość szybko, choć przyznam, że po jednej takiej bransoletce trochę  mnie bolą ręce  :)


Do wykonania bransoletek kumihimo potrzebny jest specjalny dysk, który można bez problemu zamówić w sklepach internetowych, bądź też wykonać własnoręcznie.
Mój dysk to manufaktura :)

EDIT: Zmiana zdjęcia :)

7 komentarzy:

  1. ja bym chętnie zobaczyła filmik albo poradnik zdjęciowy jak Ty to robisz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie mogę o tym pomyśleć, ale w sieci można znaleźć mnóstwo materiałów. Ja korzystałam z tego tutorialu: http://www.bazardekoracji.pl/Bransoletka-KUMIHIMO-cinfo-pol-88.html
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam . Wstawiłam na swoim blogu wykroje o które prosiłaś.
    Miłego szycia. Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne kolory, nie znałam tej techniki, chyba kiedyś spróbuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka super, fajne kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Jak się to robi? W pierwszej chwili myślałam, że to koraliki, tylko trochę większe. Jest gdzieś tutorial do tej techniki? Też się tutaj zaprosiłam i zostaję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uczyłam się według tej instrukcji: http://www.bazardekoracji.pl/Bransoletka-KUMIHIMO-cinfo-pol-88.html
      I dla mnie rzeczywiście był to rodzaj zamiennika, dopóki nie odkryłam tajników sznurów szydełkowo-koralikowych :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.