Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Dziewczyny, spójrzcie na misia ;)

Na pierwszy, poświąteczny rzut idzie kolejny misiaczek ...
Naprawdę ciężko mi się im oprzeć, tym bardziej że za każdym razem wychodzą zupełnie inaczej :)
Dzisiejszy jegomość - Tadeusz - prezentuje się na golaska, czyli bez sweterka, bez "spodenków", za to z kokardą u szyi i drobną zawieszką. Tak - powiedzmy - robi się na eleganta :)

I dodam jeszcze, że Tadeusz pozuje tutaj z moim drugim, własnoręcznym wyrobem decoupage'owym (pierwszy raczej nie nadawał się do bliższej prezentacji) :)
Z pewnością specjalistki od tej techniki nie widzą w mym wyrobie powodów do zachwytu, ale ja jestem ogromnie z siebie zadowolona. Nie sądziłam, że odnajdę się w tej "papraninie", a jednak - sprawia mi masę przyjemności :)

Pozdrawiam Was serdecznie :)

Asia

P.S. Przypominam też o zapisach na moje wiosenne Candy. Pamiętajcie, że oprócz maleńkiej broszki, czeka na Was niespodzianka, która - zdradzę - jest kilka razy większa od głównej nagrody :)

6 komentarzy:

  1. Miło ppoznać Tadeusza- prezentuje się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny Tadzio- imiennik mojego teścia;) Pudełeczko świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miś golasek uroczy :)Pudełeczko śliczne, początki bywają trudne, ale widać, że Ty świetnie sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.