Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

wtorek, 1 stycznia 2013

Naranja. Aukcja na WOŚP :)

Kumihimo rules :) Przypomnę tylko, że była  już wersja z sutaszem  i solo. Dzisiaj ponownie z sutaszem, ale w postaci bransoletki, w jesiennych pomarańczach i brązach. Sporo tych barw u mnie, ale bardzo je lubię i nie mogę się jakoś powstrzymać.
Na zdjęciu kontrast między jednym a drugim odcieniem pomarańczy jest dość wyraźny. W rzeczywistości różnica ta nie rzuca się aż tak w oczy :)


Bransoletkę tę wystawiłam na aukcję WOŚP. Mam nadzieję, że znajdzie się chętny do jej zakupu. Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających :)

2 komentarze:

  1. Fajnie że bierzesz udział w WOŚP ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spieszę donieść, że bransoletkę wylicytowała Pani M. Mam nadzieję, że będzie z niej zadowolona :)Dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.