Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

wtorek, 29 stycznia 2013

Proszę Państwa, oto... misie


Zosia i Alfred (imiona nadała J.) powstali z prezentowanej już przeze mnie książeczki. Są to misie, choć jak dla mnie... nieco mało misiowate, ale za to bardzo słodziutkie.W przypadku Alfreda wykorzystałam tkaniny z zamówienia, jakie w ekspresowym tempie do mnie dotarło z jednego ze sklepów internetowych.
Pozostałe kawałeczki bawełny cierpliwie czekają na wykorzystanie, bo czasu jakby ciągle za mało :)



 

Pozdrawiam Was cieplutko :)

7 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.