Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

czwartek, 3 stycznia 2013

Caro amico



Kolczyki powstały z myślą o mojej najdroższej przyjaciółce B. ♥ W prezencie podarowałam Jej kiedyś błękitne – były to jedne z pierwszych kolczyków, jakie stworzyłam i dzisiaj pewnie wyglądałyby zupełnie inaczej :). Wiem jednak, że B. się podobają i ponoć - poza mną - nikt nie widzi pewnych niedociągnięć, nieobcych każdemu początkującemu.
Po jakimś czasie, na specjalne życzenie B., powstały właśnie te (w moich ulubionych brązach zresztą):

A żeby nie było im zbyt samotnie, to do kompletu postanowiłam zrobić jeszcze bransoletkę:

Bransoletka to kolejny już wytwór z rzemykami (por. np.  pomarańczarka); tym razem jednak ilość skórzanych rzemyczków wzrosła z 3 do 7. Mam nadzieję, że w noszeniu będzie się fajnie sprawdzać.




8 komentarzy:

  1. Super! Moje kolory :) Uwielbiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplecik super:) Bardzo fajne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ;) Co to za kamienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Są to howlity, które spotkać można w bardzo szerokiej palecie barw - miałam już turkusowe, zielone, różowe, beżowe i wszystkie bardzo fajnie wyglądają. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Witam :) Dziękuję Ci za udział w moim candy i przy okazji życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Biżuteria widać, że dopracowana przez Ciebie i w ciekawym zestawie kolorystycznym. Pozdrawiam i zapraszam Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie bardzo ;)
    obserwujemy i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet w moich kolorach ...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.