Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

wtorek, 23 października 2012

Pensiero perduto



Broszkę tę prułam chyba ze dwa razy. Miodowo-musztardowy agat okazał się nie lada wyzwaniem. Chciałam, aby sznurki sutaszu z jednej strony podkreślały jego barwę, z drugiej nieco z nim kontrastowały. Dlatego długo szukałam, szyłam, jeszcze raz szukałam i szyłam… Powstawały rozmaite warianty kolorystyczne. Czas naglił, a moje zamysły i pomysły zupełnie się gubiły, stąd taką przekorną nazwę w ostatecznym kształcie broszka ta otrzymała. Gdybym robiła ją jeszcze raz, pewnie wyszłaby zupełnie inna, ale tak to już z tym sutaszem bywa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.