Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

czwartek, 11 października 2012

Crazy!



W obliczu nadchodzącej jesieni, a wraz z nią nieuniknionych chłodów, wiatrów i słoty (brrr), musiałam zrobić coś radosnego i energetycznego. Powstały więc nieco fikuśne kolczyki, które natychmiast znalazły nową właścicielką – bijącą pozytywną energią i entuzjazmem K. 
Różowy howlit w roli głównej i K. idealnie się uzupełniają :)


3 komentarze:

  1. pięknie Ci wyszły!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje kolory..... omatko.....
    o porę roku za późno przyszłam......
    zróPP mi takie zróPP.....

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.