Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

wtorek, 9 lipca 2013

Red, red wine ...

Moje Drogie, rzadko tak mam, że kompletnie nie wiem, co napisać, ale jednak zdarza się.
I w związku z tymi właśnie kolczykami taka przypadłość mnie dopadła, więc wybaczcie, że będzie prosto i zwięźle, ale przynajmniej na temat.
Połączenie czerwieni z czernią jest - według mnie - idealne. Diabelskie, intrygujące, a jednocześnie stonowane i eleganckie.

I to tyle co mam do powiedzenia. Dziękuję :)


Ale na koniec ślę jeszcze serdeczne pozdrowienia dla: za- i pod- glądających :)
I dodam, że to mój 100 post :) Kolejne już czekają w kolejce :)

15 komentarzy:

  1. Piękne, eleganckie takie wieczorowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę kolejnych setek ;) A kolczyki bardzo sympatyczne- do małej czarnej jak ulał!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak setny post, to trzeba to oblać;). Przynajmniej słowami zachwytu nad kolczykami. Bardzo lubię takie klasyczne połączenia kolorów. Zawsze świetnie wyglądają i są odpowiednie na wszelakie okazje.Kolczyki są po prostu śliczne.Brawo Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję setnego postu! |Kolczyki wyszły super, kolory bardzo ogniste i wcale się nie dziwię, że po tak udanej pracy nie wiadomo co powiedzieć, bo mowę odbiera:) Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed chwilą oglądałam broszkę Bailaory. To niesamowite - w tym samym czasie stworzyłyście coś zupełnie innego, a jednak podobnego - w nastroju, kolorystyce, skojarzeniach (moich, oczywiście). Patrząc na Twoje piękne kolczyki widzę Hiszpanię, flamenco, wakacje... Pozdrawiam z pięknych gór.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję setnego postu:)
    A kolczyki są diabelnie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne:)
    I gratulacje z okazji 100 posta:)
    Buziaki i słonecznego dnia..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam kochane, że chcecie tu zaglądać i jeszcze z takimi pokrzepiającymi komentarzami. Ściskam mocno i słonecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też się podoba, tym bardziej, że czarny i czerwony to wbrew pozorom nie takie łatwe połączenie kolorów. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie przepiękne połącznie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń

  11. Zgadłaś, który to mój synek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję setki :) Kolczyki bardzo eleganckie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że Twój opis kolczyków jest na tyle sugestywny, że wystarczy za tysiąc słów :) Świetne połączenie!
    Gratuluję setnego posta!
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.