Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

wtorek, 21 maja 2013

Koralikowo

Dalszy ciąg uwielbienia koralików :) To one pochłonęły mnie bez reszty.
Bransoletki, których wzór już pokazywałam (turkusowo-brązowa)



Kolczyki - tak zwane indiańskie, wyplecione według tego tutorialu


Może ktoś mi podpowie, czym pracować przy tego typu tworach? Ja używam żyłki, ale zastanawiam się nad tą specjalną nicią firmy toho. Może ona jakaś lepsza i zapobiega "marszczeniu" się frędzli? Gdyby był ktoś w temacie, będę wdzięczna za sugestie.


I jeszcze jedne kolczyki. Miały być kulki, ale koniec końców powstały krążki (wewnątrz koralikowa pastylka). Kulki też będą :)




I na razie to by było na tyle z pokazywania zaległości :) Kolejne twory sutaszowe i koralikowe mam na warsztacie :)

Pozdrawiam słonecznie :)


9 komentarzy:

  1. Bransoleta w pięknych kolorach, bardzo staranne robótki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te indiańce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie coraz bardziej kuszą koraliki- może w tym tygodniu coś wyplotę :) Te kolczyki indiańskie bardzo mi się podobają! A co do żyłki i nitki- ja mam specjalną nitkę do beadingu i jest cholernie mocna- nie przerwiesz jej. Żyłka, jak wiesz niestety aż tak wytrzymała nie jest i lubi się skręcać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te długie z frędzlami zapachniały mi latem... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają te "indiańce"! A co do nici, to ja najbardziej lubię Ariadnę Tytan 100. Wchodzi do koralików 15-ek, jest bardzo mocna, ale dostępna tylko w dwóch kolorach: czarnym i białym. Kolorowe są trochę grubsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa i cenne uwagi :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne bransoletki, a te turkusowe kolczyki tak mnie zachwyciły, że wzroku nie mogę od nich oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiszące kolczyki fantastyczne! pierwsza branzoletka najbardzije podoba mi sie pod względem barw :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.