Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

środa, 17 kwietnia 2013

Second life

Po dłuższej przerwie od wisiorów i naszyjników, udało mi się popełnić ten oto wytwór. Cudowny nefryt, jaki gra tu główną rolę, bardzo długo czekał na swoją kolej. Kupiłam go kilka lat temu - stał się na krótką chwilę elementem bransoletki, a później leżakował sobie spokojnie w kasetce, aby w tym naszyjniku odnaleźć swoje drugie życie.



Nieco zasmarkana ślę Wam serdeczne pozdrowienia.

Asia

5 komentarzy:

  1. Świetny naszyjnik! Zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj...zdrowiej szybciutko.... zdrowiej
    a naszyjnik przecudny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. naszyjnik naprawdę świetny, bardzo fajny dobór kolorystyczny wszystko fajnie ze soba współgra

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny naszyjnik! życzę dużo zdrowia a w wolnej chwili zapraszam do siebie http://unikatart.eu/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny naszyjnik!U mnie zawsze szwankuje umiar, dlatego podziwiam taką zgrabną formę :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.